Go Back   Novahq.net Forum > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: bobsm8
Forum: World of Warcraft 05-24-2007, 11:27 AM
Replies: 9
Views: 8,116
Posted By bobsm8
ahh goblin chasing ... :( not for me :D:D

ahh goblin chasing ... :(

not for me :D:D
Forum: General Chat 05-24-2007, 11:23 AM
Replies: 28
Views: 3,324
Posted By bobsm8
americans .. what more do you need to say lol ...

americans .. what more do you need to say lol

:p
Forum: General Chat 05-24-2007, 03:23 AM
Replies: 9
Views: 1,693
Posted By bobsm8
i agree with keeping the place tidy etc.....

i agree with keeping the place tidy etc.. recycling is also good.. you can do that all day and helkp save resources etc.. then jump on a plane, fill the air with more gases than any smoker could do,...
Forum: General Chat 05-21-2007, 11:31 AM
Replies: 13
Views: 1,754
Posted By bobsm8
hey zz.. bit indepth m8 .. mine would be 1 or 2...

hey zz.. bit indepth m8 .. mine would be 1 or 2 word answers .. then again im thick :(

happy birthday for yesterday .. didnt realise yours was day befor mine m8 :D:D

nice siggy ;)
Forum: General Chat 05-02-2007, 06:49 PM
Replies: 12
Views: 1,420
Posted By bobsm8
oh dear we're all doomed :( spose id best...

oh dear we're all doomed :(

spose id best snuggle upto the wife and look interested for a change eh :D
Forum: General Chat 04-28-2007, 04:42 AM
Replies: 18
Views: 2,200
Posted By bobsm8
password your teamspeak ;) no (U) users ;)

password your teamspeak ;) no (U) users ;)
Forum: General Chat 04-28-2007, 04:40 AM
Replies: 4
Views: 1,738
Posted By bobsm8
St George flag ..;) im English.. the irish and...

St George flag ..;) im English.. the irish and welsh dont fly our flag when its St. Pats or Davids day ..;)

anyways .. was a good day.. i got slaughtered ;)

:D
Forum: General Chat 04-28-2007, 04:36 AM
Replies: 18
Views: 1,883
Posted By bobsm8
whatever next .. pigs flying o_O :p oh...

whatever next .. pigs flying o_O

:p

oh my :(
Forum: General Chat 04-28-2007, 04:34 AM
Replies: 5
Views: 1,155
Posted By bobsm8
we have enough of em sponging from us here :( ...

we have enough of em sponging from us here :(

half do nothing and the other half sit back and watch em :(
Forum: General Chat 04-28-2007, 04:31 AM
Replies: 2
Views: 800
Posted By bobsm8
cant stand em tbh .. but each to their own i say...

cant stand em tbh .. but each to their own i say ..;)

ps.. tell A.T.O. Snipe i said hi ;)
Forum: General Chat 04-28-2007, 04:29 AM
Replies: 14
Views: 1,821
Posted By bobsm8
woah .. hi ZZ... long time dude ;) drop by *f...

woah .. hi ZZ... long time dude ;) drop by *f forum or bafs m8 ;) nice to see you m8y.. glad your back online bud ;)

ps.. have uploaded C.o.D and Df aint quake to baf server.. play them now and...
Forum: General Chat 04-28-2007, 04:26 AM
Replies: 13
Views: 1,434
Posted By bobsm8
sad to say after a night on the town .. ive woke...

sad to say after a night on the town .. ive woke up next to worse im sure :(:(
Forum: General Chat 04-28-2007, 04:24 AM
Replies: 8
Views: 1,401
Posted By bobsm8
i didnt know they had any :p:p

i didnt know they had any :p:p
Forum: General Chat 04-28-2007, 04:22 AM
Replies: 11
Views: 1,569
Posted By bobsm8
when they informed us of this new planet i liked...

when they informed us of this new planet i liked the "extra" info .. "by 2020 we will have in place a telescope that will be able to tell if life exists on planets that far away"

wtf o_O

some...
Forum: Sigs and Graphics 04-23-2007, 12:03 PM
Replies: 10
Views: 1,179
Posted By bobsm8
very nice, prefer the animated one though tbh ;)

very nice, prefer the animated one though tbh ;)
Forum: General Chat 04-23-2007, 12:01 PM
Replies: 14
Views: 1,821
Posted By bobsm8
i wouldnt worry us about you joining us male road...

i wouldnt worry us about you joining us male road users, we've got females here who tend to watch themselves in their mirrors more than whats on the road :(

you surely cant be as bad as those :p
Forum: General Chat 04-23-2007, 11:59 AM
Replies: 11
Views: 1,709
Posted By bobsm8
lmao, .. im sure in the same situation there...

lmao, .. im sure in the same situation there would be loads more on the list :(:(
Forum: News 04-18-2007, 02:56 AM
Replies: 46
Views: 7,677
Posted By bobsm8
omg .. seen him around yrs ago :( will miss him :(

omg .. seen him around yrs ago :( will miss him :(
Forum: News 03-26-2007, 10:47 AM
Replies: 47
Views: 7,275
Posted By bobsm8
beat me to posting it Cyber :p please note...

beat me to posting it Cyber :p

please note BHD isnt mentioned folks .. ;)
Forum: General Chat 03-21-2007, 01:13 PM
Replies: 10
Views: 1,574
Posted By bobsm8
cheers guys , BAF is doing fine ATOG we seem to...

cheers guys , BAF is doing fine ATOG we seem to have adopted ATO Snipe to the fold :D hes always in our tryouts server anyway and spamming our forum :D,

Stevie.. not seen Mik in yonks m8, lost...
Forum: General Chat 03-19-2007, 05:31 AM
Replies: 10
Views: 1,574
Posted By bobsm8
eek long time no see

hi guys .. like the thread name says long time no see .. hows tricks all, what you been upto Panther, Stevie, Chief all you old school folks :D

site still one of the best ones on the net ..:D
Forum: Sigs and Graphics 01-23-2006, 08:51 PM
Replies: 16
Views: 1,562
Posted By bobsm8
i do that on karaoke night :D haha?

i do that on karaoke night :D


haha?
Forum: Sigs and Graphics 01-23-2006, 08:47 PM
Replies: 15
Views: 1,527
Posted By bobsm8
its wolverine from x-men...seen a few sigs made...

its wolverine from x-men...seen a few sigs made with the same pic (whats new eh)

mostly blue like the original pic but none quite as sweet as that one ;)


not too keen on the text but thats a...
Forum: Delta Force 01-23-2006, 08:43 PM
Replies: 1
Views: 854
Posted By bobsm8
Argus 1.2M

for those that use Argus ...there is a new version out..you can get this anti cheat program for BHD by clicking ---->CLICK HERE FOR ARGUS (http://www.kazo-xxl.org/) <------- :D
Forum: Sigs and Graphics 01-23-2006, 08:34 PM
Replies: 17
Views: 2,861
Posted By bobsm8
voted "sal" i think...bottom one anyway..didnt...

voted "sal" i think...bottom one anyway..didnt see any name on either of the vote boxes....i love the bottom sig it stands out more and as others have said the text looks great...:D

i think my...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 01:54 AM.




Powered by vBulletin®