Go Back   Novahq.net Forum > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 26
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Baam
Forum: General Chat 01-25-2003, 01:48 PM
Replies: 3
Views: 1,249
Posted By Baam
OMG check this out !!!!!!!!

'USA government has revealed that they may be putting a stop to the popular Novalogic Series "Delta Force".. In a report today they said "We have been locked in discussions with novalogic...
Forum: General Chat 01-20-2003, 06:49 AM
Replies: 24
Views: 2,251
Posted By Baam
LMFGDAO :D

LMFGDAO :D
Forum: Sigs and Graphics 01-16-2003, 05:03 AM
Replies: 2
Views: 911
Posted By Baam
hey chief.. do u make wallpaper in the same way...

hey chief.. do u make wallpaper in the same way as u make sigs ???? could u give us some info on it plz.. thx :D
Forum: News 01-13-2003, 07:50 AM
Replies: 4
Views: 1,267
Posted By Baam
yeah ur right there m8, those screen shots are...

yeah ur right there m8, those screen shots are way OLD !! :confused:
Forum: Delta Force 01-02-2003, 01:56 PM
Replies: 85
Views: 10,061
Posted By Baam
hey OPUS take my advice m8 and dont even think...

hey OPUS take my advice m8 and dont even think about getting the geforce4 mx440 coz i have 1 and its a piece of crap!!!!!! im waiting 4 my geforce4 TI 4200 128 to turn up.. that card will NOT do u...
Forum: General Chat 12-24-2002, 05:33 PM
Replies: 29
Views: 3,039
Posted By Baam
HEY MRB50 WHERE DID U GE THE ICONS FROM 4 MY...

HEY MRB50 WHERE DID U GE THE ICONS FROM 4 MY COMPUTER AND MY DOCUMENTS AND NORTON FROM ????
Forum: News 12-22-2002, 06:44 AM
Replies: 16
Views: 1,796
Posted By Baam
no no no no no no no no no no no no no no no no...

no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no stay AWAY!!! game spy. dont even think about getting ur grubby little hands on BHD. we dont like u, we dont want u, and we dont NEED u. DF...
Forum: General Chat 12-21-2002, 09:43 AM
Replies: 3
Views: 1,377
Posted By Baam
Biggrin yeah i agree with on that BB but the beta there...

yeah i agree with on that BB but the beta there running at the mo is well good, i just would like 2 play it bit longer ;)
Forum: General Chat 12-21-2002, 04:50 AM
Replies: 3
Views: 1,377
Posted By Baam
ANY 1 HAVE THE ANSWER 2 THIS ??

Right everyone HOW are we gonna get NL 2 keep this new BHD beta running for a extra couple of weeks or at least another week?? maybe if we had enough backing on this they might b kind enough 2 keep...
Forum: News 12-19-2002, 01:40 PM
Replies: 15
Views: 2,182
Posted By Baam
if i read this right MB said that u can change...

if i read this right MB said that u can change character abilitys in the armoury so if u dont wanna b a snipes anymore u change 2 cqb if u wanna so thats how u can change ur weapons if u like...
Forum: Gaming Talk 12-17-2002, 09:28 AM
Replies: 29
Views: 3,941
Posted By Baam
i have a GEFORCE 4 64 mb MX440

i have a GEFORCE 4 64 mb MX440
Forum: Gaming Talk 12-17-2002, 05:13 AM
Replies: 29
Views: 3,941
Posted By Baam
oh i forget 2 say where can i get the patches...

oh i forget 2 say where can i get the patches from ???
Forum: Gaming Talk 12-17-2002, 05:08 AM
Replies: 29
Views: 3,941
Posted By Baam
well i just got it and i think its well pukka i...

well i just got it and i think its well pukka i cant get enough of it but the only prob is 4 me is that when i enter any building i get well bad frame (video) lag and not sure WHY ?? i have a...
Forum: Delta Force 12-17-2002, 04:57 AM
Replies: 1
Views: 1,229
Posted By Baam
can any1 help

a friend has made a tunnel map but keeps getting nova deaths in side the tunnels can any1 help with this thx
Forum: General Chat 12-17-2002, 04:55 AM
Replies: 8
Views: 1,327
Posted By Baam
sorry but i have 2 say it but the game SUX big...

sorry but i have 2 say it but the game SUX big time. very very tacky its more like running around in jurassic park. a big NO NO 4 me :rolleyes:
Forum: News 11-22-2002, 09:11 AM
Replies: 6
Views: 866
Posted By Baam
LMFGDAO now that was sooooo funny...

LMFGDAO now that was sooooo funny AHAHAHAHAHAHAHAHA
Forum: Sigs and Graphics 11-18-2002, 03:15 PM
Replies: 4
Views: 1,001
Posted By Baam
check this out

testing new sig
Forum: Sigs and Graphics 11-15-2002, 10:07 PM
Replies: 4
Views: 984
Posted By Baam
sig test

testing my new sig out
Forum: General Chat 11-05-2002, 07:46 AM
Replies: 12
Views: 1,378
Posted By Baam
I second that MRB50 i like the zeppers and jimi...

I second that MRB50 i like the zeppers and jimi also THE JAM (PAUL WELLER) - THE WHO - THE STONES - STEREOPHONICS - THE KINKS - SMALL FACES - AND THE GREATEST BAND OF ALL (THE BEATLES) :D
Forum: Delta Force 11-01-2002, 06:31 PM
Replies: 5
Views: 1,431
Posted By Baam
how do i load it up ive tried packin it (if thats...

how do i load it up ive tried packin it (if thats wot u do lol) and i keep gettin syst dump plz tell as i would like a closer look at the map :D
Forum: News 10-24-2002, 09:46 AM
Replies: 1
Views: 1,141
Posted By Baam
Lets hope so then MB Im looking forward 2 c wot...

Lets hope so then MB Im looking forward 2 c wot thats like :D
Forum: News 10-23-2002, 11:38 AM
Replies: 4
Views: 1,260
Posted By Baam
Its slowly coming, BHD IS ON ITS WAY....:eek:

Its slowly coming, BHD IS ON ITS WAY....:eek:
Forum: Delta Force 10-15-2002, 06:47 PM
Replies: 85
Views: 10,061
Posted By Baam
Im havin no probs playin the game apart from the...

Im havin no probs playin the game apart from the the odd bits and bobs witch is only mentioned as above, The humvies going into walls and one of the blackhawks not landing in 1 of the spawns.......
Forum: Sigs and Graphics 10-14-2002, 07:12 PM
Replies: 5
Views: 1,284
Posted By Baam
oh it looks like ive done it lol

oh it looks like ive done it lol
Forum: Sigs and Graphics 10-14-2002, 07:03 PM
Replies: 5
Views: 1,284
Posted By Baam
how ??

hi stevie can u help not sure where 2 delete doh
Showing results 1 to 25 of 26

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 08:57 PM.




Powered by vBulletin®