Novahq.net Forum

Novahq.net Forum (https://novahq.net/forum/index.php)
-   General Chat (https://novahq.net/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   last 1 2 post wins (https://novahq.net/forum/showthread.php?t=29502)

Mstenger404 01-27-2006 07:36 PM

not even I know what i wrote

Mauser 98K 01-27-2006 08:47 PM

8 5 12 12 15~20 8 5 18 5~9 6~25 15 21~3 1 14~18 5 1 4~20 8 9 19~25 15 21~8 1 22 5~23 15 14~25 15 21 18 19 5 12 6~1~16 5 1 14 21 20.

1 14 4~23 8 1 20~4 9 4~25 15 21~23
18 9 20 5?
1 14 4~23 8 1 20~9 19~14 15 15 2~23
18 9 20 9 14 7?

Mstenger404 01-27-2006 08:48 PM

Quote:

Originally posted by Mauser 98K
8 5 12 12 15~20 8 5 18 5~9 6~25 15 21~3 1 14~18 5 1 4~20 8 9 19~25 15 21~8 1 22 5~23 15 14~25 15 21 18 19 5 12 6~1~16 5 1 14 21 20.

1 14 4~23 8 1 20~4 9 4~25 15 21~23
18 9 20 5?
1 14 4~23 8 1 20~9 19~14 15 15 2~23
18 9 20 9 14 7?

do you know what you wrote?

Mauser 98K 01-27-2006 08:49 PM

yup

Mauser 98K 01-27-2006 08:50 PM

i have bout 4 diffrent code systems that i can encrypt with.

Mstenger404 01-27-2006 08:51 PM

whats it say?

Mstenger404 01-27-2006 08:53 PM

i gotta go, bedtime

Mstenger404 01-27-2006 08:53 PM

though it usually isn't this early

Mauser 98K 01-27-2006 08:55 PM

Quote:

Originally posted by Mauser 98K
8 5 12 12 15~20 8 5 18 5~9 6~25 15 21~3 1 14~18 5 1 4~20 8 9 19~25 15 21~8 1 22 5~23 15 14~25 15 21 18 19 5 12 6~1~16 5 1 14 21 20.

1 14 4~23 8 1 20~4 9 4~25 15 21~23
18 9 20 5?
1 14 4~23 8 1 20~9 19~14 15 15 2~23
18 9 20 9 14 7?

it says. hello there if you can read this you have won yourself a peanut, lol
secon part says,and what did you write(referring to the DSYJTDJFJFGJGHKFJKFJKFKFGJGJG stuff.
and the 3d part says,and what is noob writing.

Mauser 98K 01-27-2006 09:01 PM

i got ya one.

8.4.5.6.7.4.3.6.8.9.0.6.4.3
1.6.7.8.9.4.3.5.6.7.8.9.9.5
12.9.87.66.5.44.5.6.77.87
61.2.3.5.66.7.8.99.0.6.4.12
15.6.5.443.3.2.4.5.778.9.8.6
this says only 1 word, it is close to impossabe to decrypt without a starting point and a key.

.Simon. 01-28-2006 12:12 PM

cool! post 410 in this thread

Northern Jedi 01-28-2006 12:44 PM

Quote:

Originally posted by Webviper2006
I like not cooked chicken!
???
That was at the start Are you feeling allright>?

And Noob writing is what you guys are posting Gibberish

ShArP 01-28-2006 12:48 PM

Join My party at the post Party!!

im your host ShArP

and met my DJ Northern Jedi...

if u like the beer/soda and the ladies come to it now!!

if u r a lady and would like to dance witht the great sharp go there also!!

remember its the post called Party!!

w00t

...

ShArP :D

Northern Jedi 01-28-2006 12:49 PM

hey and dance with the sexy Dj(i wish)

ShArP 01-28-2006 12:56 PM

w00t

www.dfi.squad.cc

Northern Jedi 01-28-2006 01:02 PM

hahahahahha

We Rock This Place

ShArP 01-28-2006 01:10 PM

no we rock the party...

Northern Jedi 01-28-2006 01:23 PM

Ooo Yaaaa and something else we rock but I will get booted out of the webiste if I say

Mstenger404 01-28-2006 06:31 PM

what is it then? comeon 1 letter at a time isn't gonna do anything

ShArP 01-28-2006 07:07 PM

LMFAO

he rocks the fat ladies lol

...

ShArP :D :lol: :p

Mstenger404 01-28-2006 07:36 PM

wtf, HOW MANY, OMG, EVERYONE IS DOING FAT LADYS!!!
its the end of the world as we know it!

ShArP 01-28-2006 08:23 PM

damn u northern jedi lol

http://www.dfi.squad.cc

Lucky 01-28-2006 08:52 PM

fat girls need lovin too :P

Mstenger404 01-28-2006 08:54 PM

makin love to a paper weight, eewww, thats what my lil bro is for

Mauser 98K 01-28-2006 11:48 PM

Quote:

Originally posted by Mstenger404
wtf, HOW MANY, OMG, EVERYONE IS DOING FAT LADYS!!!
its the end of the world as we know it!

lol, heres ya a girlfreind Mstenger.
mmmm, mmm, aint she sexy :eek: http://members.dodo.net.au/~grindercom/NoFatChicks.jpg
lol, this is probably gona get deleted.

Mstenger404 01-29-2006 08:42 AM

:barf2: :barf2: :barf: :barf: :barf: :barf2:

Northern Jedi 01-29-2006 09:59 AM

Quote:

Originally posted by ShArP
LMFAO

he rocks the fat ladies lol

...

ShArP :D :lol: :p

Shhhhh SHhhh Shhh Sharp I think the Striper wants you

OOMMGG!!!! SHES BEAUTYFUL ( not shes a fat batich)

Northern Jedi 01-29-2006 10:01 AM

:barf: :barf: :barf: :barf: :barf2: :barf2: :barf2: :dance:

shes not my type I like Thin Blondes:D

Mstenger404 01-29-2006 10:09 AM

1 Attachment(s)
you mean blondes like this?

Northern Jedi 01-29-2006 10:13 AM

not that thin

theres more meat on a stick

Mstenger404 01-29-2006 10:14 AM

unless you feed it to the lions

Northern Jedi 01-29-2006 10:15 AM

well whats your type Fat Woman?

Mstenger404 01-29-2006 10:16 AM

:eek: :barf: of course not, that is messed up right there, i like not fat girls

Northern Jedi 01-29-2006 10:18 AM

you like...men?

Mstenger404 01-29-2006 10:18 AM

wtf, no

Northern Jedi 01-29-2006 10:19 AM

you like your mom? i hope not

Mstenger404 01-29-2006 10:23 AM

as long as they're not fat, and they're not related to me, and they're chicks. its ok

Mauser 98K 02-01-2006 11:42 PM

as long as they are not ya 1st cousins or ya sister or mom i say go fer it, like i got a 2nd cousin twice removed or somewhere round that id go for.

words from a desperate guy, lol

milk 02-02-2006 11:06 AM

holy crap i didnt think thid last that long!
this is sweet

Mstenger404 02-02-2006 11:26 AM

Quote:

Originally posted by Mauser 98K
lol, heres ya a girlfreind Mstenger.
mmmm, mmm, aint she sexy :eek: http://members.dodo.net.au/~grindercom/NoFatChicks.jpg
lol, this is probably gona get deleted.

what were you doing with that pic anyway


All times are GMT -5. The time now is 12:45 AM.

Powered by vBulletin®